.


26 februari 2010

Min hall!


Hallen är en viktig plats tycker jag,
hos mig vill jag att den ska vara ren och fräsch, 
så får man ett trevligt intryck,
hallen är ju det första rummet som man ser,
när man kommer in!
(obs. det här är en stylad hall hos mig,
oftast är den ganska rörig med tiotals vantar och blöta overoller..:)
*fniss*

.
 

Mina väskor!! Jag har väskomani, maybe:) 
Min lass nr.2








Att skapa ett trivsamt hall är nåt man ska fundera över, 
den ska ha sittplats, och
utrymme att hänga upp jackor. 
Så att man lägger bort dom jackor som inte andvänds just då .
Jag försöker verkligen tänka på det, eftersom det
första intrycket gör ju mycket 
: ))
Madonnan på hall bordet är från Village varberg,

Nu måste jag kila iväg och röja i köket,
ikväll ska vi bort till Rydmans och äta tacos
gottigott!
Tack för alla goa kommentarer!
jag uppskattar det så jätte mycket!!

Ha en myysig freda, ses i morgon!


4 kommentarer:

  1. Jättefina väskor i en välkomnande hall! Underbart snygg. Själv har jag lyckats röra till hallen, som är liten och trång, hos oss med massa blandade lådor och skåp. Ska försöka röja upp lite och få en finare harmoni där under våren. Ett av alla projekt.... oj,oj, suck. Ha en skön helg! Marie

    SvaraRadera
  2. thänxit darl. kyllä vinkkejä tarvitsetaan. meidän eteinen on liian pieni...mini mini.
    haleja teille.

    SvaraRadera
  3. Ser mkt fint ut.. Ska bli såå spännande att få se hela ert hem i Sköna Hem så småningom!
    Ha en mysig helg! /Marie

    SvaraRadera
  4. Men du har ju så smart dörr i er hall som man bara kan öppna och slänga in bröte i! Jag har kommit på hur vi ska ändra i våran hall nu, vända på spegeln med mera... Så gör jag alltid. Först gör jag nåt som jag tycker blir jättebra och smart. Och sen ser jag... skit. Så här kan det inte se ut. Och det funkar dåligt också. Och så ändrar jag, minst en gång. Hahahaha! Det är roligt nästan jämt. Nästa gång ska jag anlita dej ;)
    //Annika

    SvaraRadera