.


22 april 2010

LAGER157

I går hade vi en ledig dag med Jonas och 
då bestämde vi oss
att ta en liten tur till vår favorit
klädaffär...outlet är det nog, 
som ligger i Gällstad,
Målet var köpa nya jeans till Jonas och kläder till barnen,
kameran fick följa med. 
Här bjuder jag på en rundtur i lager157 
med mina ögon.



Alla kläder i lager är märkeskläder 
eller deras egna prisvärda sortiment.
Kolla in butiksinredningen!!
Jag älskar det!
Så coolt, loppis möbler, rostiga järn detaljer. 



 








Kaleb vår lille man fick följa med, 
han hann utforska varje liten damnrotta 
i lokaler, och slängde i väg min ring (ingen fara den var inte dyr.)
Och välte vagnar med kläder.
Jag gillar och ha barn med mig i klädaffärer.


 




Så fiint, en liten sitt hörna brevid provrummet.
Kaleb klappade på snälla fovven.






Vid utgången kunde man skriva ris eller ros till butiken.
Jag tilldelar en bunt med rosor till lager,
 nu har jag fått dille av att åka dit.




 
Dagens fynd.
Baskläder, 
våriga färger.
Randigt, jeans till Jonas.

Alla var nöjda,
jag med.


Kika in på
var din närmsta
lager outlet finns.

Hade gott!

Love&Hugs!

3 kommentarer:

  1. På Lager 157 i Gällstad var jag för första gången på evigheter härom veckan. Har så svårt att hitta något när det är så stort! Brukar mest bli grejer till sonen. Men kul är det.
    Måste fråga, jag tycker att dina kort har så snygg "skärpa". Vilket program använder du till dina bilder?

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Anna-Lena!
    Åh jag bara Love love love din blogg!!!
    Vi har lager 157 en bit utanför Falun... Fast dom har inte lika snygga inredningsdetaljer som den du visar...
    Ha det toppen!
    Kram Susanne

    SvaraRadera