.


19 oktober 2010

A CUSHION








Kuddar är det enklaste knepet att variera inredningen.





Vem älskar inte kuddar, variations möjligheterna är ju oändliga!
Vilken skillnad det blev i barnrummet när jag bytte ut gamla
kuddarna till den gröna Marimekko kudden som är på sängen.
Helt plötsligt fick rummet en annan karaktär och känsla.

Idag blir det kuddkrig i fabriken titta in här


Cushions are a easy way to bring recycling into your home.
This new green cushion from marimekko gave our childrens
room a totally new character. I really love this green colour,
it fits with my woody interior mood just now ;)









10 kommentarer:

  1. your blog is beautiful!!
    bonne journée

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen kudden, men allra mest kompositionen i bilden! Så snyggt, du är duktig!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. så sant som du skriver. En eller några kuddar gör mycket!

    Diggar den upphängda stolen, det ska jag lägga bakom örat :)

    kraam.

    SvaraRadera
  4. Så fint.
    Mycket kuddkrig idag:D
    kram J

    SvaraRadera
  5. Oj, oj, oj, jag vet att jag borde fokusera på kudden. Men Jösses Amalia vilken GALET fin barnsäng. Jag storknar!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hvor er det fint!! Jeg er vild med stilen og den grønne pude er vidunderlig!!! Den er jo perfekt sammen med vintage møblerne!

    Klem

    Christina

    SvaraRadera
  7. Looks very nice, and I like the rugs as well, very graphic touch!

    SvaraRadera
  8. Kreativt, operfekt, fantasifullt och tydligt!:)

    Det där gillade jag!

    Ha en BRA dag

    / smulan

    SvaraRadera