.


6 oktober 2010

CUTE AND PINK








Intressanta former och vintage färger tycker jag känns riktigt spännande just nu.




Är jag tidig eller!


Jag fick med mig en julsjärna från blomsteraffär igår, visst är det en 
julsjärna och visst är det för tidigt men jag kunde inte motstå, 
för att den är såå fiin, och såå rosa!
Passar bra hemma hos oss där vi har mycket svart och vitt. 

Dessa bilder från en fantastisk svart&vit bostad med
 spännande former och lösningar kommer från
Norm Architecture, jag skulle kunna flytta in imorgon!
Eller vad säger ni :)












Hello!
I know its to early to show christmas flowers, but this pink one is so cute!
And so pink! Perfekt accent colour for our home where we have lots
of black and white. These other amazing home pictures comes from
 Norm Architecture. I love their architecture!







14 kommentarer:

  1. Vilket snyggt hem - jag skulle oxå kunna flytta!!!

    Ja, du är tidigt ute med julstjärnan;) men fin är den.
    Kram J

    SvaraRadera
  2. I never liked the red ones, but this pink variety is lovely!!!

    SvaraRadera
  3. Så fina rosa. Jag känner genast ett sug efter att ta in sådana här hemma :)

    SvaraRadera
  4. Det er vel lov, saa lenge den er ROSA :) Nydelig var den. Tror faktisk ikke jeg har sett den i rosa for.

    Enig med deg naar det gjelder hjemmet under - Fantastisk!

    Ha en FIN kveld!
    Godklem Nina

    SvaraRadera
  5. Trappan är ju fantastisk! Och resten också för den delen!
    Fint med rosa julstjärna, har aldrig riktigt gillat de röda...

    SvaraRadera
  6. Så roligt med en inspirationsresa till London!
    Ha det riktigt kul!

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  7. Kuddarna/tyget på kuddarna var kommer de ifrån? Jag letar kuddar eller tyg med svart/vitt grafiskt mönster. Tack för en trevlig blogg /Lina

    SvaraRadera
  8. Wow, vilken underbar blogg jag hittat till! Härliga foton! Hit tittar jag in igen:)
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  9. Åhhhh vad fin den var.
    Skule gärna ha en på köksbordet jag med.
    Kram och ha en fin fredag
    Lina

    SvaraRadera
  10. Jåååååsa julstjärna funkar fin-fint! :)
    Hoppas, eller du, jag tom tror du hälsar på i affären om/när du är i Göteborgstrakten! :)

    SvaraRadera
  11. Åh jag visste inte ens att det fanns råsa julstjärnor. Fint är det i alla fall! :)

    SvaraRadera
  12. Superfina foton och ett underbart hem!

    Kramiz aka

    SvaraRadera