.


31 oktober 2010

SUNDAY INSPIRATION!











Hallå vänner!

Idag visas det söndagsbilder i Fabriken som bara bubblar av inspiration!
Den här badrumsbilden har jag tagit hos min vän Åsa. 
Jag älskar hennes coola vintage-stil! Ha en skön söndag bloggisar, 
kram!



Hello friends!

Today i will show my sunday picture. This picture is taken at my friends
 house and its her bathroom.  This bathroom feels so calm and kreativ, and
 it shows again how much you can decorate your home with recycled things.
I love her style and how she decorates her home with a vintage twist!
No one makes it better than she does.
You can see more pictures from Åsas house here. Have a beautiful sunday!

Love!








7 kommentarer:

  1. Wow, det känns lite som att titta in ett dockskåp, och JAG vill vara dockan som får bo där.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. ..å, din venninne har det så fiiiiint!
    vakkert bilde!
    fin søndag til deg
    klem

    SvaraRadera
  3. Seriöst...va coolt.... vilken rikedom att ha en vän med ett sådant hem!!! Hälsa henne det ;)

    K R a M // T i n a

    SvaraRadera
  4. Badrum? Vas spännande annorlunda!

    SvaraRadera
  5. Kolla:
    http://ttela.se/bostad/inredningsbloggen/1.49926-inredningsbloggen
    /Lisbeth

    SvaraRadera
  6. Wow, the bathroom looks so great! I love the vintage touch!
    Have a wonderful new week,
    Yvonne

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar blogg du har! Fantastiskt fina bilder också, sann inspirationskälla. Lägger till dig i min blogroll. :)

    Ha en fin dag!
    /L

    SvaraRadera