.


22 november 2010

















Min första adventsljustake kom upp igår kväll! Jag kunde bara inte vänta :)
Nu har jag dragit vinnaren i min utlottning som blev fru mars!! Ett stort grattis!
Kan du maila mig din adress så kommer det en paket på posten till dig.
Vill ni köpa en fjärlismobil så går det bra, bara maila till mig så berättar jag mer.



Nu samlar jag massor med julinspiration från vänster och höger,
några av mina julfavoriter från granit ser ni i collaget nedan.









 RUM  gör mig aldrig sviken, inte nu heller. Deras december nummer är strålande!


bild. rum


Only 31 days left to Christmas.... i love this time :) Baking, waiting, decorating
and planning for the christmas. One of my favorite stores in Sweden is granit,
they have so nice christmas stuff there. You can find the store here.

The winner in my giveaway is fru mars. Congratulations! Enjoy your everyday life!

 Love, Annaleena







6 kommentarer:

  1. Då säger vi grattis till vinnaren, lyckosten! Ja, Rum måste jag ta och skaffa mig en prenumeration på, den är så himla bra!/Kramen

    SvaraRadera
  2. Granit har verkligen så mycket fint till julpyntet i år! Jag måste verkligen ta mig till stan, Göteborg, snart och köpa lite saker därifrån. De svarta julkulorna är bara hur fina som helst!

    /Kristina

    SvaraRadera
  3. Ja, nu nærmer det sig med stormskrit!! Tingene fra Granit inspirerer mig også, men desværre så har vi ingen Granit her i Danmark... Så jeg tror måske jeg prøver at kopiere lidt istedet for:) Og Rum er bare et fantastisk blad - glad for at I også kan lide det i Sverige! Ha' en dejlig dag! Heidi

    SvaraRadera
  4. Tack för den fina vinsten! Är så glad :o).
    /Fru mars

    SvaraRadera
  5. Men gudars vilket hus?!!!
    Eller hus och hus, kan inte riktigt fatta hur det hänger ihop?! Och interiören sen =)
    Coolt må jag säga...
    Ha en bra dag!
    Sofia

    SvaraRadera
  6. tavlan fr second hand blev finfin där på väggen! här är det tradition att adventsstakarna kommer fram till 1:a advent...så vi får längta lite till. puss på dig vännen! du är bäst....jag vill veta mer om det där du nämnde!!!! jag är sååå nyfiken.

    SvaraRadera