.


28 december 2010







Hej på er!Jag gillar och ge kreativa och snygga leksaker
till barnen! Som den här fina slotten Liv fick i julklapp av
oss, nu är hon igång och ritar nya gardiner på den. Slottet
 beställde  jag hem från min favorit webb butik Model mini. 
Carpe diem vänner! Kraam Annaleena

I like creative toys and that they looks good:D Like this
  castle that we gave our daughter as a christmas present.
Christmas isn´t over untill its over...we will celebrate 
christmas some more days.  xoxo Annaleena



9 kommentarer:

  1. Fint slott!

    Kan du kanske hjälpa mig? )

    Behöver HTML-kod till bloggen så att bilder inte ska kunna kopieras från den... Kan du sånt? :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nej tyväär. Har du googlat på den?

    Annaleena

    SvaraRadera
  3. I like toys to.. maybe that is why I work in a toy library :) The caste is beautiful and stylish!

    SvaraRadera
  4. Oj vilket fint slott! Like!
    http://madebyjohannalarsson.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Hej
    Vi på Classic Style In The City vill önska dej en God fortsättning o ett Gott-Nytt År <3

    SvaraRadera
  6. Det er såå mye inspirasjon her inne hos deg!!!

    SvaraRadera
  7. Nämen ÅHHH tack snälla du, jag blir så himla glad att du gillar oss! Det är ömsesidigt ska du veta! Kram! Frida + modelminis :)

    SvaraRadera