.


16 oktober 2011

CREATIVE BREATHING





Veckorna bara rusar framåt nu när jag pendlar mellan två städer och kombinerar jobb med studier.
Idag åker jag till Stockholm igen som jag gör varje söndag och kommer hem på onsdagar. På tisdag ska jag att fota ett hem i
 Stockholm med Johanna Flyckt, och i veckan kommer jag också börja förbereda min stylingsuppgift som är en del av min 
utbildning i Beckmans. Jag diggar verkligen Therese Sennerholts text. Writing is thinking on paper. 
Men i mitt fall stämmer det bättre med -photographing is my creative breathing ;) Ha en fin start på veckan! Kram AL



translation;The weeks simply rushes forward now that I commute between two cities and combine job with studies.Today I am going to Stockholm again as I do every sunday and return home on wednesday. On tuesday I will to shoot a home in Stockholm with Johanna Flyckt, and this week I will also start preparing my styling task which is part of my education at Beckmans. I really dig Therese Sennerholts text. Writing is thinking on paperBut in my case, it is better with -Photographing is my creative breathing:) Have a nice start to the week! Annaleena xx




15 kommentarer:

  1. Det är så kul att följa er utbilning, det är inte annat än att man blir lite avundsjuk! Dagarna bara försvinner när man pendlar, men det är det ju värt! Ha en fin vecka duktiga du! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Visste inte att du läste på Beckmans Annaleena!! Oh så roligt! Och jisses, vad ska det bli av dig kvinna, du som redan är sååå begåvad!!!:) Spännande att följa dig!

    KRAM från en som också älskar Stockholm och som blev sugen på att plugga igen;)

    SvaraRadera
  3. Mmm kunskap är aldrig tungt att bära=)Här är också en som är lite sugen på att förkovra mig på "gamla" dar=)Annica

    SvaraRadera
  4. Have a great week !!!!! already miss you until wednesday!!!!
    xxx

    SvaraRadera
  5. Så roligt och spännande allting låter! Lycka till med allt :-)
    Kram Elina

    SvaraRadera
  6. Och dina bilder Anna-Leena - snyggt från början till slut! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  7. Jag älskar dina bilder och du ger mig inspiration!

    SvaraRadera
  8. ÄLSKAR ditt foto!! Ses imorgon. Kram, A

    SvaraRadera
  9. Hvor er din fine brune velvet pude fra? :)

    SvaraRadera
  10. Älskar dina bilder. Underbart fina. Låter som om du har mycket kul på G.

    SvaraRadera
  11. Jag kom hit och kikade lite.
    Jättefina bilder.
    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  12. Hej,
    Varifrån är den svarta pallen?

    SvaraRadera
  13. Joakim; Den är från Village. Serholt heter märket.

    SvaraRadera