.


10 oktober 2011

MONDAY SNAPSHOTS








Måndagens snapshots är min hyllning till vita vardgasdetaljer. Och kära minnen. Fototavlan på loftet har jag tagit i Finland från stugan 
dit vi åker varje sommar. Tusen sjöarnas land. Tavlan påminner mig om mina rötter. Tack Nordic art house för hjälpen med printen. 

translation; Monday's snapshots is my tribute to white everyday details. And precious memories. My photo picture on
 the loft is taken in Finland from the cottage where we go every summer. I love to collect good memories and keep them close.


10 kommentarer:

  1. Min mamma kommer från Finland, och när jag var liten hade vi en sommarstuga där. Ditt foto påminner mig om den platsen. Så jag blev lite nostalgisk :-) Jätte fin bild!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. What a great way to start my Monday ;)

    SvaraRadera
  3. Härliga detaljer på bilderna.

    SvaraRadera
  4. Måste bara säga - vilken blick du har för det vackra, i det enkla. Otroligt! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  5. a clean white look is very refreshing. just a touch of color (green velvet pillow) adds further interest and personalizes this lovely space.

    SvaraRadera
  6. Fina, fina detaljer och fina bilder.

    SvaraRadera
  7. Hej, som vanligt väldigt mycket vackert & så blev jag ju lite kär i den randiga mattan. Vart kommer den ifrån?
    Solig höstkram från Göteborg

    SvaraRadera
  8. Fint :) Får man fråga vart du hittat mattan? Ha en fin helg :) Kram

    SvaraRadera
  9. Åh får jag fråga dig vart den fina gröna kudden kommer ifrån? Säg nu inte att du sytt den själv. Fin blogg förresten. Kram

    SvaraRadera
  10. Pitkästä aikaa ehdin tänne blogiisi ihailemaan upeita kuvia ja ehtymätöntä lahjakkuuttasi, kära kusin! Ja yhtäkkiä silmiin osui jotain varsin tuttua... ;) Ihana kuva!! Tervetuloa taas ensi kesänä!

    SvaraRadera